دوشنبه، مهر ۲۴، ۱۳۸۵

تست تمپلیت جدید

،
هاه! خوبه ها!! دو سه روزه دارم تو تمپلیتم دنبال کامنتدونی میگردم! امروز زد به سرم که نکنه واسه پستهای جدید میذاره!!!... بازم خوبه زیاد دیر نشد!

،
یه ضرب المثل چینی هست که میگه «من خودم بی دنگ، میدنگم!» حالا چه کاری بود این وسط Mulholland Drive هم ببینم، نمیدونم...

،
یه کتابی هست به اسم «درخت و برگ» که بورهء عزیز بهم داده. همونطور هم که خودش میگفت، یه مقدمهء معرکه داره از «مراد فرهادپور» که خودش "مقاله"ایه در رثای Fairies و اینا! بقیهء کتاب هم سه تا داستان از همون فری!هاست، از تالکین ِ ارباب حلقه ها.با خوندن مقدمهه کلی شرمنده شدم که بعد از سالهای اولیهء دوران کودکی -آخه دوران کودکی من یه کم بفهمی نفهمی طولانی بوده و تا حالا هم کش اومده- حال و حوصلهء Fairies نداشتم و قصد کرده بودم حداقل سه تا «ارباب حلقه ها» رو بالاخره ببینم! ولی انگار دیگه از من گذشته که fairy بخونم! اما شما بابت مقاله-مقدمه ش هم که شده، کتاب رو یه جوری پیدا کنید، جداً عالیه...

،
توجه توجه: حتی دُبی هم میتونه پیست اسکی اینچنانی داشته باشه... هی هی هی هـــــــی!

،
صبح تو راه، اخبار شنیدم -نمیدونم رادیو پیام، یا چیز دیگه- که میگفت "... زنان پس از برقراری ارتباط و ناکامی، اقدام به طرح شکایت تجاوز کرده اند، حال آنکه نیروی انتظامی، تاکنون بیش از دو مورد تجاوز به عنف شناسایی نکرده است." ،،، با خودم میگم: عجب مملکت باحالی! اینجا میتونی با خیال راحت دزد و قاتل و جیب بر و متجاوز و هرچیز دیگه ای باشی، غیر از آدم عادی که آسه بره، آسه بیاد... حرف نداره!

،
می فرماید «زئوس گر ز حکمت ببندد دری، ز رحمت گشاید در دیگری» ،،، باریتعالی دیدن دیگه از باب حکمتشون "فرندز"ی دورو بر ما باقی نذاشتن، دم رفتن آخرین بازمانده ها، یه سری فرندز ریختن تو دامنمون، افطار و سحر مشغول باشیم، تا مدتی همه از شر غُرهامون خلاص باشن! شکر!!!

،،،

پست پابلیش: نه خیر! این بلاگر.بتا با ما سر سازگاری نداره، شما عجالتاً بدون کامنت تحمل بفرمایید، تا ما حالی از این بلاگر بگیریم با اون بتای مسخره ش!!!

پست پابلیش 2: دوستان اگه خیلی اصرار به کامنت گذاشتن، داشتن، میتونن لینک این پست رو کلیک بفرمایند (ساعت درج شده پایین همین پست)، بعد "پست اِ کامنت" و ...

۷ نظر:

Sir Hermes گفت...

اووووووووو! با این بلاگر و بتا و این های شما آدم های فانی ما که داریم بی خیال می شویم ها! آمدیم امتحان کنیم دیدیم باید کلی بنشینیم دوباره همه چیز را سرجای اش بگذاریم. فعلن همان ورسیون قدیم را عشق است دخترم!ـ

Sir Hermes گفت...

راستی آن بغل این لینک ما را هم اصلاح بفرمایید چون به پروفایل ما لینک داده‌اید نه به بارگاه ما و بارگاه جوجوی‌مان حتا!ـ

ناشناس گفت...

تمپلیتت خوشملهو خوشرنگ! من دوست دارم! ضمناً الی بانو باید واسه کامنت گذاشتن یه حق الزحمه ای چیزی درنظر بگیری! خداییش خیلی پروسه ش طولانیه!
پیپیر سابمیت کردن کمتر از این طول میکشه!
:D

ناشناس گفت...

1.من يک‌بار خواستم کامنت بذارم، ظهر امروز بود فکر کنم. همه‌چيز اين جا قاط زد.دو ساعت پیش می‌خواستم بنویسم کارت‌اینترنتم تموم‌شد. الان هم نمی‌دونم تا لحظه‌ی ثبت شدن این‌کامنت چه‌اتفاقاتی ممکنه بیفته!
2.قالب نو مبارک
3.اون‌عکسي که گذاشتي گوشه‌ي وبلاگ خوشگله
4. اين لينک دوبي خيلي‌باحال بود
5. اين‌عکسي که از فريندز گذاشتي توي پست قبل ملهم از يک‌عکس مشهوري‌يه که نمي‌دونم ديديش يا نه. يک عکس خيلي‌قديمي‌يه از چند کارگر که همين‌طور روي يکي‌ از تيرآهن‌هاي اسکلت يک ساختمان بلندبالا نشسته‌اند و مشروب مي‌خورند. تآثير عجيبي روي آدم مي‌گذارد آن‌عکس.

ناشناس گفت...

اول که از همه بابت زحماتی که در راه کامنت گذاشتن متقبل شدن، متشکرم!

بعدهم، جناب هرمس، والا ما هم فقط میخواستیم امتحان کنیم، اما بهمان گفت راه برگشت ندارد! این شد که مجبور شدیم تا خانه سینه خیز گز کنیم!
در مورد لینک هم، حق با شماست. ما چون توی تمپلیت قبلی جا کم داشتیم، تصمیم گرفتیم کسانی را که چندین وبلاگ با هم هندل میکنند، زیر لینک پروفایلشان بیاوریم که خب، به روز شدنها را باید خودمان چک می کردیم. اما در این تملیت که جا هست، حتماً به زودی لینک شما و جونیور و بقیه را ایندیویجوالی! درست میکنیم.

راحیلی! فقط از کامنتدونی نداشتن بهتره، خودم میدونم! :>

بامداد.بلاگفا، عکسی که از فرندز گذاشتم، نه فقط مونتاژه، بلکه به قول خودت اصلش هم که اون کارگرا باشن رو برام تداعی میکرد و حتی صحنه هایی از یکی از فیلمهای باستر کیتون! اما برای من، موضوع دقیقاً خود این 6 کاراکتر بودن و روحیاتشون که عجیب به این عکس میاد! از اینها گذشته، یعنی چه بلایی سر وبلاگت اومده؟!؟!.. من چند روزه که چیزی جز برف فراگیر نمیبینم!!!

M گفت...

حوصله مون سر رفته. پاشو بیا دیگه

ناشناس گفت...

جانا سخن از زبان ما می‌گویی:( نمی‌دونم چه‌مرگش شده، بقیه‌ی دوستانی که رو بلاگفا وبلاگ دارن مشکلی ندارن، خودم هم تاحالا این‌شکلی‌شو ندیده‌بودم که صفحه کلن سفید باشه، جالب اینجاس که اون تبلیغ کوفتی که اینا متعهدن نسبت بهش می‌یاد ولی صفحه‌ی وبلاگ من نمی‌یاد.